2012. március 27., kedd

Böszörményi Gyula: Gergő és az álomfogók

Fülszöveg:
Ki ne vágyna rá, hogy esténként, mikor elalszik, egy beszélő farkaskölyök szegődjön mellé álmában, és elkísérje kalandozásaiban? Az Álomfogó hőse, Gergő viszont egyáltalán nem kívánja a farkaskölyök társaságát, mint ahogy azt se, hogy az általa csak Bolhásnak becézett segítőjével együtt vágjon keresztül az álmok néha mulatságos, máskor fenyegető erdején. Gergő családja váratlanul meghívót kap a Vajákosok, Táltosok, Énekmondók, Sámánok és Egyéb Révülők Találkozójára. Az Álomfogó színes, kavargó világba repíti olvasóját, de hétköznapi gondjainkra ad választ.


Gondolataim:
Molyon szinte mindenki pozitív értékelést írt róla... És bizonyára valóban nagyon sokat szeretik, hiszen felkerült a Nagy Könyv top 100-as listájára. Nekem valahogy mégsem jött be. :S Pedig a Harry Pottert nagyon szeretem!!! És ugye ez is "varázslós" könyv... Mégis erre nem tudtam ráhangolódni, elég szenvedés volt 543 (azt hiszem) oldalban... De elolvastam, mivel kötelező, meg akkor már legalább egy újabb könyv el van olvasva a Nagy Könyves listáról. :D És a neves kihívásra is megfelel! A Böszörményis kihívásról viszont nagyon gyorsan lejelentkezem, mert nincs esély, hogy én még két könyvet elolvassak tőle, főleg, hogy ilyen hosszúak... :P

Értékelésem: 2/5

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése