2013. február 21., csütörtök

Suzanne Collins: Az éhezők viadala

Csak egy kihívás miatt kezdtem el olvasni, nem hittem, hogy engem ez túlzottan lekötne… Az elején úgy gondoltam, hogy jobb, mint amire számítottam (nem tudom, miért könyveltem el, hogy ez engem biztos nem igazán fog megfogni :P), de nem túl különös… Aztán beindult a történet! :D Ráadásul a húgom azzal jött haza, hogy ismerem-e az Éhezők viadala c. filmet. Há’ mondom, épp azt olvasom. :D Nem is tudta, hogy könyv alapján készült. Én meg nem is gondolkodtam olyanon, hogy ez van filmben is, pedig biztos hallottam már. :P Húgomnak bejött a film, hát nekem is egyre jobban bejött a könyv! Szívesen olvastam volna mindjárt a folytatást is, de leküzdöttem ezt a késztetést, mert tanulnom kell… :S Na, de novemberig elolvasom (akkor jár le a trilógia kihívása). És mostmár nem csak a kihívás miatt fogom olvasni! :D

Értékelésem: 5*:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése