2013. július 16., kedd

Leiner Laura: A Szent Johanna gimi 2. - Együtt

Egyesek nem bírják Renit, azt mondják, hogy nélküle jobb lenne a sorozat. :P Hát, én kedvelem őt, az esetlenségével együtt! :D Na de az túlzás, hogy annyira béna a rajzórákon. Oké, hogy nem tud szépen rajzolni!! De pl. álarcot vagy képeslapot mindenki tud készíteni... Ekkora túlzásokba szerintem nem kellett volna esnie az írónőnek, de mindegy. :D
Kinga tipikus Paris Geller kedvenc sorozatomból, a Szívek szállodájából. :D Kíváncsi vagyok, milyen lesz, amikor majd barátok lesznek Renivel. Mert hogy egy idő után kb. annak is lehet majd nevezni a kapcsolatukat, abban szinte biztos vagyok. :P
Többet már nem tudok írni erről a kötetről, mert már elolvastam a harmadikat is (csak eddig nem jutottam ide, hogy írjak erről), és nem nagyon van ihletem írogatni, inkább olvasnám már a negyedik részt. :P
Még annyit, hogy továbbra is klasszak a poénok, szeretem, hogy ilyen jópofán humoros könyv! :)


Értékelésem: 5*

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése