2013. december 29., vasárnap

Sarah Dessen: Altatódal

Elég érdekes volt ennek a könyvnek az olvasása. Elkezdtem ugyanis még a hónap elején, egy kihívásra terveztem elolvasni. Aztán közbe jött ez-az, nem bírtam befejezni a kihívás végéig, így nem is foglalkoztam vele egy jó ideig, mert a kihívások más könyvek elolvasására sürgettek. :D Úgy emlékeztem vissza erre a könyvre, hogy  nem igazán kötött le... De azért be akartam fejezni, méghozzá még az idén, úgyhogy nagy hajrába kezdtem itt az év végén. Furi volt, mert azon az emléken kívül, hogy nem igazán kötött le a könyv, nem is tudtam, hogy mi is volt benne... Más ifjúsági könyveket is olvastam mostanság, igy ha eszembe jutott egy esemény-foszlány, akkor tűnődtem, az vajon az Altatódal-ban volt, vagy valami másban. :P Szóval, kb. az ötvenedik oldalról folytatva úgy olvastam a könyvet, hogy alig emlékeztem valamire az elejéből. Ennek ellenére egy idő után csak sikerült magával ragadnia a történetnek! :) Szépen leírta az írónő az érzéseket, az eseményeket, a különböző gondolkodási módokat. Egy idő után tehát megfogott a story, de volt lehúzó erő is, az pedig a határidő. Lényegesen rontja az olvasási élményt, ha sietned kell, és hát kihívások miatt gyakran megesik velem, hogy így kell tennem... Na mindegy, a lényeg, hogy végülis elnyerte a tetszésemet ez a könyv! :)

Értékelésem: 5/5

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése