2014. június 18., szerda

Szabó Magda: Mondják meg Zsófikának

Szabó Magdának ez a regénye is felkerülhetett volna a Nagy Könyv 100-as listára! Van olyan jó, mint a többi Sz.M. regény, sőt, nekem a Für Elise-től mindenképpen jobb (az nem igazán fogott meg), de kicsit a Régimódi történettől is, pedig az is tetszett. :D Szóval, jó könyv! :D
Rájöttem, hogy nagy mértékben hatnak az olvasási élményemre a körülmények. Ez alatt persze sok mindenre lehet gondolni, de én most arra gondolok, hogy már régen olvastam olyan könyvet, ami 5* lett volna számomra, meg mostanában úgy siettem is az olvasással… Ez pedig kicsit rontott a Zsófikás élményen, mert ahogy elkezdtem, az járt az eszemben, hogy talán mégis előbb inkább egy lazább könyvvel kellett volna felvidítanom magam, hogy kimenjen belőlem ez a kapkodási kényszer, ami mostanság jellemző volt az olvasásomra… Szóval, ez egy kissé zavart, meg a hangulatom sem volt valami jó, olyan unottnak éreztem magam, és akkor már ugye az olvasás sem úgy meg… De egy idő után sikerült egyre inkább belemélyednem, és tényleg magával ragadott a történet. :)

Értékelésem: 5/5

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése