2012. november 21., szerda

Audrey Niffenegger: Az időutazó felesége

Annó, egyik Molytársam ajánlotta a könyvet, de nem tudtam hol beszerezni, így elmaradt az elolvasása, viszont nem sokkal később kölcsönkaptam a filmet, amit meg is néztem. Nem volt az a hú de nagy szám (most olvastam, hogy sokak szerint a film sokkal kevesebbre értékelhető), de kíváncsi lettem a könyvre is. Nagyon örültem, amikor tavaly megláttam, hogy megvan a könyvtárban. Akkor kötelezőket olvastam, de az idénre felvettem a várólistámra is, meg az újévi fogadalmas listámra is! :D Aztán mást olvastam, majd eljött az év vége fele, és én többször is nem találtam bent a könyvet a könyvtárban. Kezdtem bepánikolni, hogy nem fogom tudni teljesíteni a kihívásaimat, de aztán Krisztina barátnőmnek sikerült rátalálnia a neten, és elküldte nekem elektronikus formában! :D Nagyon bele tudtam mélyedni, hajnalokig ültem a gép előtt, nem bírtam abbahagyni! :D Nagyon tetszett, örülök, hogy elolvastam! :)

Értékelésem: 5/5

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése