2012. november 21., szerda

Rhonda Byrne: The Secret – A Titok


Uh, erről ha mindjárt írtam volna, akkor jóval többet tudtam volna írni. De most csak röviden.  A barátom nagyon szereti a filmet, és amikor a filmből való gondolatokat továbbított felém, úgy voltam vele, hogy hagyjon már ezzel a hülyeséggel! :P Pozitív gondolkodás, hát engem nem arra tanítottak! Anyukám doktorálhatna pesszimizmusból! Na jó, ez azért túlzás, de tényleg negatívan gondolkodik! Én ebből próbáltam kitörni, de nem mindig sikerült! A túlzott optimizmust felelőtlenségnek tartottam! Amikor elkezdtem olvasni a könyvet, nagyon dühös voltam! Mérges, hogy hogy tudnak ilyen marhaságokat írni, ennek egyáltalán nincs valóságalapja stb. Annyira feldühített, hogy legszívesebben földhöz vágtam volna a könyvet, csak azért nem tettem meg, mert elektronikus formában olvastam. :P Aztán, mikor jött az, hogy a negatív gondolatok nem azonnal fejtik ki hatásukat, hanem egy idő után, akkor pedig megijedtem… Később kezdtem lenyugodni, és átadni magam a könyvnek! Igyekeztem rögzíteni magamban az olvasottakat, és megfogadni! Azt hiszem az a rész lendítette a könyv általi felfogás irányába a hozzáállásomat, amikor arról van szó, hogy csak akkor fogadnak el mások, ha te is elfogadod magad, csak akkor látnak szépnek, és akkor dicsérnek meg, ha te is szépnek látod magad stb. Kissé gondjaim voltak ezzel mostanában, és ez pont jól jött, ez által kezdtem el megszeretni a könyvet! :) Amikor arról volt szó, hogy hidd magadról, hogy okos vagy, ügyes vagy stb, ezt mondogasd, akkor mások is úgy gondolják majd, csak mosolyogtam, mert végre megértettem valamit! A barátomnak nagyon nagy az önbizalma, jókat mond magáról stb. Ezzel engem sokszor idegesített, mert önteltnek tartottam!! :P De így, hogy tudom, hogy a Titoknak köszönheti ezt a hozzáállást, elnézőbb vagyok, már nem dühít úgy az önteltsége, hanem inkább igyekszem én is minél pozitívabban gondolkodni magamról, külsőmről, belsőmről egyaránt! :) Hát, kb. ennyi, végül leírtam rendesen a gondolataimat, nem csak röviden, de örülök neki, hogy kifejtettem a dolgokat! :D

Értékelésem: 5/5 :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése