2013. szeptember 15., vasárnap

Leiner Laura: A Szent Johanna gimi 4. – Barátok

Huhh... Ez szomorú volt... Ilyeneket írtam az éjjel folyamatosan, ahogy haladtam az olvasással:

Megvolt a közös robogózás,  majd most megvolt a kirándulás is. Fogták egymás kezét kint a parton, majd hazafelé egymás mellett ültek a vonaton, és úgy aludtak, hogy Reni feje Cortez vállán volt. És amikor hazaértek (az állomásra), Cortez kérdezte Renit, hogy hogy megy haza, de Arnold kiment Reni elé, igy elmaradt a további közös programjuk. És ez gáz, olyan jó volt olvasni, a kis romantizálásukat. Az is gáz, hogy azzal, hogy elment vele robogózni, megbántotta Arnoldot, és bűntudata volt emiatt…
Igen, már értem, hogy miért lesz jó, ha Arnold elmegy. Én is várom, hogy Reni meg Cortez végre felhőtlenebbül birjanak romantizálni… De sajnálom Arnoldot… Nem tehet róla, hogy szereti Renit. És a viselkedése kedves, meg rendes, és félti Renit stb. Tényleg aranyos…
Szóval… Tök jó olvasni azokat a részeket, amikor Reni meg Cortez „elvannak”! De megértem és sajnálom Arnoldot, és szomorúvá tesz a helyzete.


Ahh, ez annyira jó és igaz…
„Most őszintén, mi  van Neményiben, amitől  annyira odavagy? – kérdezte gúnyosan. – Az olvasókör? Dickens? A Beatles? – röhögte el magát kínosan, mire életemben először én néztem rá lesajnálóan.
– Nem– mondtam halkan. Cortez kérdőn pillantott rám, mire megvontam a vállam. – Ennél sokkal egyszerűbb.
– Na!– mosolyodott el .
– Ő soha nem bántana meg – mondtam ki .”


Túl vagyunk egy ideje a szerelmi vallomáson, meg a csókon… Ez annyira szar… Tényleg szomorú… :(


Tegnap egész éjjel olvastam... Maradt 15 oldal, az előbb fejeztem be. Szomorú, de a vége reménykeltő, hogy Cortez adta neki a gyűrűs nyakláncot... Remélem, hogy a következő kötet vidámabb lesz! "Remény" a címe, az jól hangzik!!! :D

Értékelésem: 5*** :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése