2013. október 31., csütörtök

Leiner Laura: A Szent Johanna gimi – Kalauz

A sorozatot nagyon szerettem, tényleg nagy rajongója voltam/vagyok!! Kíváncsi voltam a Kalauzra, de féltem is tőle, mert hallottam, hogy a karakterekről is van szó, és aggódtam, hogy elrontja az élményt, ha nem olyannak látom őket, amilyennek én elképzeltem. Végül, pont ebben a részben nem is csalódtam. Tetszettek a képek, hasonlók voltak az én elképzelésemhez. A legjobb jeleneteket is élvezettel olvastam újra! :D A kimaradt jelenetek viszont nekem nem jöttek be... Valahogy így, hogy ugye nem konkrétan a könyvben olvastam, hanem csak egy-egy mondat előtte meg utána, így nem tudtam beleélni magam abba az adott helyzetbe/hangulatba, hogy élvezhessem... :S A borítótervek számomra nem voltak túl érdekesek... A könyv meg filmlista természetesen tetszett, meg Reni levele is. A zenék... Hát, nem igazán jönnek be... Laura elő- meg utószava nekem túl hosszú volt... A kérdés-válaszokat meg az érdekességeket szívesen olvastam. Hát, kb. ennyi.

Értékelésem: 4/5

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése