2015. február 21., szombat

Leiner Laura: A Szent Johanna gimi 1. – Kezdet

Idén még nem sokat olvastam, bizony ez az első könyv, amit befejeztem. (Egyet elkezdtem, de a húgom könyve, és visszakérte, hogy ő akarja olvasni. :P )
Már többször eszemben volt, hogy jó lenne újrakezdeni a SZJG olvasását. Még novemberben beleolvastam, amikor a kezembe került Krisztina barátnőm régi levele, amit akkor irt, amikor a a SZJG-t olvasta (amikor én is olvastam). Tehát, akkor elolvastam az első pár napot, de aztán abbahagytam, mert tanulnom kellett, meg kihívásokra mást olvasni... :P Most viszont az történt, hogy bár megbeszéltük a párommal, hogy 14-én este átjön (Valentin-nap), nem jutott ide csak 15-én hajnalban. Én mérges voltam, meg szomorú, és kellett valami, ami felvidít. Nem egy új film vagy könyv, hanem ismerős arcok, akiket szeretek. :) Régen csak a Szívek szállodája adta ezt meg nekem, tavaly azonban megszerettem más sorozatokat is, most épp a Switched at Birth-öt nézem, azaz az Elcserélt lányokat. E sorozattal azonban a legújabb évadnál járok, már megnéztem azt a részt, amit legutóbb feltettek, nem volt mit néznem. Így jött a gondolat, hogy SZJG-t olvasok. :D És igen... Totálisan ugyanannyira veszélyes, mint elsőre!!!!!!! :D Egyszerűen nem bírtam abbahagyni, az elkövetkező napokban tanulás helyett is olvastam, és hajnalig azt csináltam! :D
Sokan lehúzzák, azt mondják, hogy nem történik benne semmi... Csak az unalmas iskolás napok. Hát, én mindig szerettem sulis történeteket olvasni, és a saját naplóimat is nagyon sokszor újraolvastam már, pedig az sem mindig a nagy érzelmekről szólt, vannak olyan részei, amelyben simán csak a sulis életemről, hétköznapjaimról mesélek.
Jó, szerintem is vannak túlzások a könyvben... Pl. hogy Reni semmilyen zenét, de főleg, hogy semmilyen sorozatot nem ismer. Oké, én sem láttam egy részt sem a Szökésből sem meg a Lostból sem (de a Hősöket szerettem :D ), de nem úgy említettem volna meg őket, hogy "valami Szökés meg Lost", mint aki még sosem hallott ezekről, hanem azért találkoztam velük a reklámok által stb. Meg, hogy annyira nem tud rajzolni. Értem, hogy nincs tehetsége hozzá, de azért el van túlozva a dolog, szerintem. :P Pl. lesz majd valami álarckészítés, hát ugyanmár, azt a hülye is meg tudja csinálni... :P Az, hogy az anyja ennyire szánalmasan nem tud főzni, hát az is durva, de azon azért bosszankodás nélkül át szoktam siklani, nem akaszt ki úgy, mint egyeseket, akiknek az értékelését olvastam. :P Mondjuk az inkább bosszantott néha, hogy Virág hogy lehet tényleg ennyire buta..?!
Szóval, kb. ezek a megnyilvánulásaim azok után, hogy a múltkor jó néhány értékelést elolvastam. Mindenesetre, nekem másodjára is nagyon bejött, és alig bírom ki, hogy ne kezdjem el a második részt, mert tudom, hogy akkor megint egész nap csak azt olvasnám... :P

Értékelésem: továbbra is 5* :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése