2015. március 23., hétfő

Rebecca James Gyönyörű bajkeverő


Kb. negyede után félálomban ezt írtam: Lehet, velem van a baj, de nekem nagyon nem jön át ez a könyv!! Untat ez az ide-oda kapkodás, meg úgy az egész mindenestől…

Az első rész elolvasása után: Na, végre kiderült, hogy pontosan mi is történt Rachellel. Egy ideje már jobban érdekeltek a story-k, bár ez az ugrálás idegesített, mert ráhangolódtam egy-egy történetre, aztán félbeszakította, és mást mesélt el valameddig, aztán egy idő után hangolódjak vissza az előzőre, annyira ez így nem jött be nekem… Nincs bajom az időintervallumok váltakozásával, de akkor mesélje el az író az egész story-t, és aztán térjen át másikra, ne így ide-oda kapkodva… A másik meg, hogy idegesített a „helyes” szó használata. Pl. Katherine elment innivalóért, Mick mondta, hogy ő sört kér, erre Katherine: Helyes. Mondd, hogy az együttesnek kell! Helyes. Meg még volt ilyen, ott sem illett oda ez a szó. Lehetne oké, rendben, jó, de nem helyes! Na mindegy. :P

Háromnegyedénél: Sok könyvben/filmben találkoztam már ilyennel, de egyszerűen képtelen vagyok megérteni, hogy hogy lehet, hogy valakinek nem tűnik fel, hogy nem jött meg neki a menzesze… :P

Még az elején, amikor annyira untam a könyvet, olvastam róla értékeléseket, hátha akkor nő a lelkesedésem. Szóval, tudom, hogy Mick meg fog halni. Kíváncsi leszek, hogy ugyan mit csinál Alice, hogy ez történik (mert úgy jött le a véleményekből, hogy köze lesz hozzá), meg hogy ő hogyan fog meghalni (szerintem valami túladagolásban :P )… De sajnálom Mick halálát, megérdemelték volna, hogy boldogok legyenek.

A végén: Még mindig sajnálom, hogy Mick meghalt. :( És igen, ahogy mások is írták, én is sejtettem, hogy Alice-nek ilyesmi köze volt ahhoz az estéhez, szóval, hogy az öccse is benne volt abban a bandában, akik megölték Rachelt…

Jó, hogy Katherine és Robbie újra összejárnak, és nyitott befejezésű könyv, ami azt sugallja, hogy majd egy pár lesznek, és együtt nevelik Sarah-t. De akkor is szomorú könyv…

És ez a cím… A gyönyörű bajkeverő jellemzésben nincs benne az a gonoszság, az a romlottság, ami Alice-t jellemezte. Valami durvább cím kellett volna. Életromboló, beteg nőszemély, vagy ilyesmi. Csak gondolom ilyen címmel kevesebben olvasnák el a könyvet… :P

Értékelésem: 3/5

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése