2015. április 16., csütörtök

Jamie McGuire: Gyönyörű sorscsapás

Tetszett a könyv! :) Az elején olyan kis aranyosaknak tartottam őket, hogy ugye nyilvánvaló, hogy majd össze fognak jönni, de ezt ők még nem nagyon hiszik el. :P Később különféle problémákat is megismerhetünk, de végül minden jó, ha vége jó. :D Mondjuk a vége már nekem is elég nyálas volt, meg Travisnek az a nagy bizonytalansága... A párom szerint nagyon szánalmas az olyan pasi, aki nem elég magabiztos. Szóval, nem tudom, hogy régebben is "fura" lett volna-e nekem Travis viselkedése, vagy csak a párom verte belém az ilyenfajta gondolkodást, mindenesetre szerintem túl bizonytalan ez a srác...

Azt hittem, hogy a Veszedelmes sorscsapás a folytatása a történetnek, de ahogy elolvastam a tartalmát, rájöttem, hogy nem, hanem ugyanez a story csak Travis szemszögéből. Sokak szerint az még jobb, mint ez, de én nem tervezem mostanság elolvasni. Annyira azért nem jött be. :P Bár, ha folytatás lenne, szerintem akkor sem olvasnám, mert sok más könyv vár arra, hogy elolvassam. :D

Értékelésem: 4/5

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése