2016. június 24., péntek

B. M. Grapes: Jóslatok hálójában



Ezzel is úgy jártam, mint a Bábellel! :D Kb. a feléig borzasztóan untam… Még tavaly augusztusban kezdtem el olvasni. :P De annyira untatott, hogy abbahagytam, most viszont újra „elővettem”, mert több kihívásra is kell, és be akartam már fejezni. :D Még mindig untam, ezért pont ugyanazt csináltam, mint annó a Bábellel, hogy elolvastam róla egy csomó értékelést, hátha kedvet kapok hozzá. :D És így is lett, bár nem csak pozitív véleményeket olvastam… De megtudtam, hogy vámpírok vannak benne, és aztán ahogy tovább olvastam, mindjárt értettem is a dolgokat, és ez fellelkesített. :D És – ahogy mások is írták - , miután bepörögtek az események, elkezdett érdekelni, hogy akkor ki is JJ stb. Szóval, a második felét már érdeklődéssel olvastam. Sajnáltam a végén Mrs Bennett-éket. :(

Értékelésem: 3,5/5  

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése