2016. június 24., péntek

Dorothy Koomson: Barátnőm kislánya


Régen, miután elolvastam a Csokoládéfutamot, kerestem ezt a könyvet, de nem sikerült megszereznem. Mostanra azonban úgy látszik meglett a könyvtárban, ahova járok, ugyanis véletlenül ráakadtam. :)
Már régóta nem olvastam egy jót, főleg papíralapút. Ezt viszont olvastam buszon, vonaton, a városban egy padon, itthon kajálás közben, elalvás előtt. :) Szerettem, ez a könyv által igazán jót olvastam! Hiányzott már ez az érzés! Utazás közben főleg nagyon szeretek olvasni! :)
Mit mondjak magáról a könyvről? Rá tudtam hangolódni Kamryn helyzetére, és meg tudtam érteni azt, hogy vissza- visszatértek az érzései Dávid iránt. Az eszével nem érti ezt az ember, de akinek volt már olyan se veled, se nélküled kapcsolata, az jobban át tudja érezni. Érdekes megoldás a könyv utolja, de a lényeg, hogy végül boldogok lettek mindannyian. :D

Értékelésem: 5/5

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése