2012. február 6., hétfő

Janikovszky Éva: Örülj, hogy fiú

Decemberben olvastam az Örülj, hogy lány-t, és tetszett, ezért, amikor a múlt héten megláttam ezt a könyvet a könyvtárban, úgy döntöttem, hogy kiveszem, kíváncsi voltam erre is… Hát, csalódtam… Lehet, hogy ha a lányosat nem olvastam volna még, akkor ez is majdnem annyira tetszett volna (azért úgy érzem, hogy a lányos a jobb), de így, hogy azt már olvastam, ez csak egy „utánzatként” jött le nekem. Fogalmam sincs, hogy melyiket írta hamarabb az írónő, nem is érdekel, én a lányosat olvastam el előbb, az a túl nagy ábrándozást leszámítva nagyon tetszett, de ezzel most nem tudok mit kezdeni, hogy ez majdnem ugyanolyan… Szerintem, csak az egyiket „szabad” elolvasni ahhoz, hogy az emberben megmaradjon a „varázs”…
Értékelésem: 3/5

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése