2012. május 24., csütörtök

Závada Pál: Jadviga párnája


Furcsa volt nekem ez a könyv… Először untam. Aztán jött az a rész, hogy a csaj nem akart lefeküdni a férjével, ez dühített… :P, de érdekelt is. Amikor még a szeretőjével sem akart együtt aludni, mert ő magányra vágyik bla-bla, akkor szánalmas volt. Később megint untatott. Aztán, amikor mesélte Jadviga, hogy intim kapcsolata volt a barátnőjével, majd helyett kapott annak férje mellett a hitvesi ágyban, akkor megint „érdekes” volt… Aztán megint untam, untam, untam, csak néhol volt egy-egy érdekesebb rész… A vége felé röhej volt az a kirándulás, amikor a főhősünk „csaja” hetyegett a sofőrrel, miután a párját (aki fizette az utazást) leitatták, vagy elküldték valamiért…
Na, ebből az eshet le, hogy valami szexmániás vagyok, hogy csak ezek a részek kötöttek le… :P De ez nem egészen így van! :D Inkább azt mondanám, hogy untatott a könyv, ezek viszont egy kis „színt vittek bele”, hogy mégis kicsit „szórakoztató” legyen… :D
Értékelésem: 3/5

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése