2011. október 22., szombat

Szepes Mária: Pöttyös Panni naplója

Ez még az "eredeti" Pöttyös Panniról szól. Kislányként nagyon szerettem, főleg, hogy én is ilyen naplóíró voltam/vagyok, meg levelezni is nagyon szerettem/szeretek... :) Az egyik naplómba fel is van írva, hogy "Itt kezdődik az igazi napló!", ahogy ebben a könyvben is van. :D Persze, már régen elfelejtettem, hogy ezt a mondatot honnan szedtem annó, és most ahogy újraolvastam a könyvet, megmosolyogtam, hogy jé, szóval innen vettem azt a mondatot. :D
Egyébként, talán, mert régen annyira szerettem, most kicsit csalódtam benne. Jobbra emlékeztem... :S De lehet, hogy csak azért, mert előtte olvastam olyanokat, amelyek nem igazán tetszettek (Az idővonatos, amit nagyon nem jött be, meg a Bolondos szerszámok, ami valamennyire elment - erről majd ezután írok), és már teljesen elment az ihletem...
Azért a naplós rész lényegesen jobb, mint az előbb említettek... :D

Értékelésem: 4/5

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése