2011. december 10., szombat

Aaron Judah: Macóka meséi

Fülszöveg:
Macóka mindig ura a szavának, ha azt mondta, hogy jön, akkor biztosan jön. És vele érkeznek barátai, Kengu, Paci, Csacsi, Boci, Teve és Elef Anti. Meg néha a mogorva szomszéd, Morgó Medve is. Életükben annyi a mese, a kaland, a meglepetés, amennyi a miénkben. És ők is ugyanúgy, kudarcok, bukkanók és csattanók nyomán tanulgatják az együtt- és egymás mellett élést. Aaron Judah világszerte ismert, méltán népszerű mesehőseit Tótfalusi István fordítása és Vida Győző rajzai teszik szeretni valóvá a magyar gyerekek számára.


Véleményem:
Gyermekkorom kedvenc könyve! :) Nagyon szerettem, és ahogy a tanév elején a koleszos ünnepségen vicces mesét kellett mondanom, ebből a kötetből választottam, méghozzá a Macóka és a vekker című mesét. :) Aztán úgy döntöttem, hogy elolvasom az egész könyvet! Elolvastam párat, de aztán el-elmaradozott, mert mást olvastam. De ma ezt is befejeztem! Most is nagyon aranyosnak tartom, nem csak gyermekként tetszett! :)

Értékelésem: 5/5

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése