2011. december 29., csütörtök

Még néhány Andersen mese...

Nem hiába csak A fenyőfa, meg A gyufaárus kislány története maradt meg bennem kiskoromból… Most hogy mind a hat Andersen mesekönyvemet újraolvastam, az a kettő fogott meg, és érintett meg leginkább…
Tegnap írtam a Pöttöm Pannáról, most ebben a bejegyzésben írok a másik háromról, mert úgyis csak egy-egy mondatot írok…

Mese a pillangóról
A mese tanúsága, hogy ne gőgösködjünk, ne válogassunk, mert lecsúszunk a szép dolgokról, elmúlik az életünk, és szomorúan halhatunk meg…
Értékelésem: 4/5

A kiskondás
Furi, hogy nem happy and a vége, de végülis megérdemelte a királylány a sorsát, hamár olyan nagyra tartotta magát, és nem becsülte a természetes dolgokat… :P
Értékelésem: 4/5

A vadhattyúk
Mesepoetikán az egyik lányt elmesélte ennek a mesének a történetét, de jó sokáig ecsetelte, én meg kómás voltam, mert még korán volt :P, és akkor „meguntam” ezt a mesét. Tehát, tudtam, hogy miről szól, de nem fogott meg, most hogy olvastam szintén nem keltett bennem mély benyomást… :S
Értékelésem: 3/5

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése