2011. november 12., szombat

Antoine de Saint-Exupéry: A kis herceg

Fülszöveg:
A varázslatos szépségű meseregény a minden emberben élő gyermekhez szól, szeretetről, összetartozásról, életről, halálról, humanizmusról. A második világháborúban életét vesztett, ma már klasszikusnak számító francia író remekműve 1946-ban jelent meg és indult világhódító útjára. Azóta több tucat nyelvre lefordították, számos magyar kiadást is megért, készült belőle opera, táncjáték, színházi és filmfeldolgozás. Sikerének titka talán az, hogy a távoli bolygóról érkezett kis herceg alakjában egy olyan tiszta, emberséges világ tündököl, amely után mindannyian vágyódunk.

Véleményem:
Ötödikes koromban is elolvastam, de hogy akkor mennyire fogott meg arra nem emlékszem. Azt tudom, hogy nem igazán szerettem a kötelező olvasmányokat… Most újraolvastam, és meglepődtem rajta, hogy milyen gyorsan el lehet olvasni… :D Tetszett, átéreztem a mélyebb tartalmakat! Örülök, hogy így felnőttként újraolvastam, hiszen szerintem ilyen idősen már jóval többet mond e könyv, mint gyermekkorban.
Értékelésem: 5/5

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése