2011. november 3., csütörtök

Sophie Kinsella: Egy boltkóros naplója

A Kinsellát olvasó Molytársak többségének a boltkóros sorozat tetszik, de az írónő többi regényét bugyutának, uncsinak, kiszámíthatónak stb. tartják. Nos, én nem értek egyet ezzel!!! Tetszett ez a könyv, de kicsit jobban hatott rám az Emlékszel rám? valamint a Kétbalkezes istennő...

Becky az elején nagyon idegesített, mivel én egyáltalán nem vagyok vásárlásmániás, így nem tudtam beleélni magam a helyzetébe! :S De azért találtam párhuzamot közte és a saját életem között... :P Amikor fogyóztam, sokszor előfordult, hogy egész nap alig ettem valamit, aztán este nem bírtam tovább, kellett egy kis "kényezetetés", amit egy süti, egy zacskó chips, vagy valami hasonló - nem éppen diétás - étel képében jelent meg. :D Szerintem sokan elkövetjük néha ezt a hibát, hogy belefogunk valamibe, egy ideig jól bírjuk, aztán már nem, és olyat teszünk, ami az addigi fáradozozásainkat/lemondásainkat teljesen megsemmisíti... :P

Egy idő után kezdtem megkedvelni Beckyt. Aztán párhuzamot kezdtem vonni az írónő másik könyvével a Kétbalkezes istennővel, hiszen ott is a regény második felében egy "aljas cselekedetet" kutat, és hoz napvilágra a főhősnő...

Tetszett a könyv, de a végét kicsit lezáratlannak tartom... Na de majd a következő kötetben biztosan kiderül, hogy hogyan is alakult a folytatás... :) Bár, hogy mikor lesz időm a következő kötetre azt nem tudom, hiszen rengeteg az olvasnivalóm... Na majd egyszer. :)

Értékelésem: 4/5

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése