2011. november 25., péntek

Csillagpor FILM

Most először írok filmről. Elolvastam Neil Gaiman: Csillagpor című regényét (http://olvasasokfilmezek.blogspot.com/2011/11/neil-gaiman-csillagpor.html), aztán megnéztem a filmet is. Hááát... A film nekem elég kidolgozatlan volt! Nem voltak megmagyarázva dolgok, úgy éreztem, hogy ha nem olvastam volna el a könyvet, akkor egyes dolgokat nem értenék, hogy mi miért van!!!

Tudom, a film soha nem olyan, mint a könyv... Az irodalom tanárnőm azt mondta, hogy ez nem baj, hiszen a film egy külön alkotás, nem is kell, hogy pontosan ugyanolyan legyen, hiszen van, amit leírni lehet jobban, van amit megmutatni... Hát nem tudom... Engem zavar, ha egy film nem olyan, mint a könyv... Lemondtam arról, hogy a tervről, hogy elolvasok könyveket, majd megnézem őket filmen. Például a Harry Pottert nagyon sokan látták filmen, én viszont elolvastam, és ennyi elég. Belenéztem  a 7. részbe, de gyorsan ki is kapcsoltam, mert pár pillanat alatt lerombolta néhány "illuziómat"... :S Ezentúl inkább megnézem előre a filmet, aztán olvasok! Így volt ez A nővérem húga című történettel is. Pár napja megnéztem a filmet, és majd idővel a könyvet is elolvasom... :) Azért van egy tervem "előbb olvasok, aztán filmezek" verzióra is, az Éjjel a parton. Néhány hónapja belekezdtem a film megnézésébe, de untatott, abbahagytam. Most megvan a könyv a gépemen, majd ha lesz időm, elolvasom, aztán megpróbálkozom újra a filmmel. :P
Na de volt a közelmúltban még egy könyves-filmes élményem, mindjárt arról is írok... :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése