2011. november 25., péntek

Vuk RAJZFILM

A második könyves-filmes élményem a Vuk volt. A regényt a nyáron olvastam (http://olvasasokfilmezek.blogspot.com/2011/07/fulszoveg-rokalyuk-folyosoja-tagabb.html), pár hete pedig megnéztem a filmet is. A Vukot nagyon sokan legalább filmen látták gyermekkorukban, ha nem is olvasták. Én filmen sem láttam... :P
Tetszett a rajzfilm, nagyon aranyos! :) Nagyjából meg is egyezik a történet a regénnyel, de egy lényeges különbséget találtam, és ez zavart! :P Ez pedig az volt, hogy a regényben Vuk húgát mentették ki a vadász házából, a testvérek éltek együtt Karakkal, majd az idős róka halála után mindketten párt találtak magunknak, le is van írva, hogy hogyan. A rajzfilmben viszont egy "idegen" lányrókát mentenek ki, és ezzel a lánnyal jön össze Vuk.
Szóval, zavart ez a különbség, de egyébként tetszett a rajzfilm! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése