2011. november 8., kedd

Neil Gaiman: Csillagpor

Nincs meg a könyvtárban ez a könyv, de kedves Molytársaknak köszönhetően gyorsan megszereztem elektronikus formában. :) Az egyetlen bajom az volt, hogy elterveztem, hogy a hétvégén elolvasom… :P Hogy miért volt ez baj? Azért, mert egyéb teendők miatt kevés időm volt rá, ráadásul a húgomnak is volt elintéznivalója a számítógépen, így szinte veszekedtünk érte… :P Na de végül, az indulás előtti utolsó pillanatban sikerült végigolvasnom… :)
Tetszett! Sok mágikus dolog van benne, így az elején egy kicsit féltem tőle, hiszen az Alice fonalát nagyon nem tudtam felvenni, és ugye az is ilyen mágikus világban játszódik… De a Csillagport tudtam követni, és tetszett is a történet leírása, kibontakoztatása. Kezdetben kicsit zavart, hogy egy-egy fejezeten belül több “színtér” is le volt írva, de aztán hozzászoktam, később pedig már ugye összefonódnak a különböző szálak, találkoznak a különböző szereplők… :D
Majd megnézem a filmet is, mert az egyetemen is van olyan téma, meg Molyon is olyan kihívás, hogy Rajzfilmes/filmes kapcsolatok… :D
Majd talán a filmről is írok blogbejegyzést… :)

Értékelésem a könyvről: 5/5

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése