2011. július 31., vasárnap

Háy János: Dzsigerdilen

Fülszöveg:
Van neki cselekménye, szerkezete, stílusa – van neki mindene. Van benne hősiesség, kaland, szerelem, vér – van benne minden. Ez egy rendes regény. Ha titkos kapuit felnyitod: magához vonz. Ha elkerülöd örök életedben hiányozni fog.

Véleményem:
Nekem ez olyan semmilyen könyv… Felkerült a „szenvedések listájára”… :P Sok szexjelenet, amelyek nagyrésze gusztustalan, például, amikor az egyik férfi megront egy lovat, hát fújj… Sok történelmi dolog, utalás is van a könyvben, a töri meg ugye nem az erősségem, szóval nem igazán találtam a könyvben olyan részeket, amelyek lekötöttek volna. Az elején nagyon olvastatta magát, egy éjjel alatt eljutottam a 188. oldalig, hajnali 4-ig olvastam, és addig nem is álmosodtam el. De ez nem azért volt, mert annyira érdekes lett volna számomra a könyv, hanem szerintem a négy kávé hatása volt, hogy álmosság nélkül bírtam olyan sokáig olvasni azt, ami nem is tetszett… :P Tegnap azonban nagyon lassan haladtam, legalább is úgy tűnt. Kezdetben (délelőtt) minden oldal után elaludtam rajta, délután pedig már csak egyszerűen untam, alig vártam, hogy végre vége legyen.
Ja, és a fülszöveggel sem értek egyet, nekem ez nagyon nem „rendes regény”. Az Iskola a határon sem jött be, de azzal azért egyet értek, hogy az egy „rendes” regény. Ez viszont… Egy semmitmondó könyv, nekem nagyon az volt! Molyon pedig még senki nem írt róla véleményt, szóval „nem tudhatom, hogy másnak e tájék (akarom mondani, e könyv) mit jelent”… :P
Értékelésem: 1/5

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése